Hastaneye gmhatta bölüme göre bile değişebilip randevu açılış saati. Ben tam 16.00da giriyorum yenilenmiş oluyor. Birde genelde gece saat 4 5 civarı tek tük randevu oluyo uykudan uyanıp gözümü aralayınca direk sisteme giriyorum hep öyle alabiliyorum 🥴🤷♀️