Taze-anne Hanımlar yeni doğacak bebeğim için sleppy yenidoğan bez almayı düşünüyorum. Kullanıpta memnun olmayan var mı aranızda acaba
Halimer Taze-anne bende sleppy alcam ablam sleppy kulalnıyot kızı bır yasında ve memnun cogu kisde memnun sanırım
Mehtap74 Taze-anne ben memnunum şuan 58 günlüğüz yeni 2 numaraya geçiyoruz. 1 beden alın. Ama stok yapmayın.
1PrensAnnesi Taze-anne bende sleepy natural alıcam bu bebeğime prima çok pahalı ya bitirdi beni inşallah teni sever💕
Ozdmrkbraa Halimer peki yenidoğan mı alacaksınız 2 numara mı bugün baktım 1 numara 2-5 kilo 2 numara 3-6 kilo ikisinde de göbek bağı oyuntusu var hangisini almak daha mantıklı sizce
Halimer Ozdmrkbraa valla bende ona kaar veremedimmm yaa mesela 33 haftalığım dün kontrolde bebeğim 2400 dü önden gidiyordu 1 numara alamam ki ozaman bilemedim
Ozdmrkbraa Halimer şu anda bizim bebekte önde gidiyor bez almak için daha erken olabilir mi o Zaman 31+2 deyiz
Yildanur Bende Sleepy aldım ama 2 numara çünkü küçükler prima 1 numara ile ölçtüm aynılar sleppy yapısı biraz küçük