Nur1806 ben adet tarihime göre ➏ haftalık hamileydim doktora gittim geç döllenme dedi ➍ haftalık daha dedi kalp atışını ➓ gün sonra gel o zaman duyarız dedi ve ➍,➎ aylık olana kadar hep iki hafta geç gitti benim tarihimle doktorun tarihi ama hamileliğim ilerledikçe ikisi bir gitmeye başladı genelede 21. Haftada falan eşitleniyor şuan eşit gidiyoruz mesala