Seva_sevaaaa merhaba doktorda kalbinin atışını duydum çok güzel duyguymuş duyduğum kalp atışı bebeğime aitmiş
her gebe de durum değişiyormuş cok az sekil dede olsa hissedilir dedi Doktor yani duyduğum kalp atısı bebeğiminmiş Allah işte annelik duygusunu böyle işliyor ne büyüksün rabbim