yaztatili merhaba hurması 37inci haftadan sonra başlamanız tavsiye ederim ve Meryem Ana otunuda sancilarinizi hissetmeye başladığınız zaman eger isizin yapma şansınız var ise bir guzel abdest alıp felak nas Ayetul kursu ve inşirah sürelerini okuyup geniş bir kabın içine bırakıyorsunuz ve o sudan 3 yudum içiyorsunuz onu birine emanet edin yada mümkünse yanınıza hastaneye alin doğumda o sirada rabbi yessir velatuassir rabbi temmim bil hayr duasını hic ağzınızdan düşürmeyin ama hic mümkün oldukça söyleyin ben oğlumda bu dediklerimi uyguladım ve ilk dogumumdu 4 saate gerçekleşen ve cok rahat sakin gecen bir digumum oldu doğumdan hemen sonra sudan o otu çıkarın o zamanda yavd yavas kapanmaya başlıyor inanarak yaparsanız faydasını görürsünüz emin olun kesinlikle tavsiye ederim kendim bizzat denedim yaşadım simdi 2.ye hamileyim rabbimin izniyle aynılarını yapmak istiyorum 😊