Mervezngn Kızlar adet tarihime göre 11+4 ama ultrasonda 11+6 çıktı bu böyle devam eder mi hep 2 gün ilerde mi gidicek
Zozi Mervezngn cnm benim de genelde bikaç gün az yada çok olabiliyor önemli bişey olacagını sanmıyorum
Buketali Mervezngn merhaba hayır öyle devam etmez düzene girer merak etme benim 1 hafta idi düzene girdi
Mervezngn Burda bi postta görmüştüm kadın 39 hafta sanıyo doktora gidiyo 41 cıkıyo ve acil sezaryene alıyorlardı suyu azalmış diye bebeğin gelişimi önden gidiyosa öyle cıkıyo sanırım