Ayse10 ben 21+5 te yaptırdım bir böbrek 3,5 digeri 4,1 di. Cok hafif büyüme var ama iyi calısıyolar ve cok anlamlı büyüme yok dedi. Takibi gerekli mi diye sordum. Hayır hic bir sorun olmusturmaz dedi. Cok hassas bir doktor yaptı sinan tan belki duymussunuzdur ankarada cok meshur burda da cok yorumları var. baya detaylı inceledi hatta damagını tek bir acıdan gördü diger açıdan bakamadı kızım uyudukça basını öne aldı. Baya bir ugrastı tekrar girdim hatta fln olmayınca ayın 17sine tekrar randevu verdi. Damağı o pozisyondan görmedem raporu sonlandırmadı. Böbrek içinse böyle yorum yaptı