karabc elektrikli büyük pompadan bahsediyorsun sanırım canım ona dayanmak cok zor inan normal doğum sancısına eşit ben hastaneyi yikmistim doğum yapıyorum sanıp başıma toplandı herkes ama dayanabilirseniz öyle bir süt getiriyor ki sabahına göğüslerim taş gibi olmuştu 2 yıl boyunca öyle gür geldi ki sütüm hatta bebeğime fazla geldiği için lavoboya bosaltiyordum ama tabi dayanmak çok zor yani benim öyle olmuştu Okmeydanı devlet hastanesinde yapmıştım dogumumu