27 yaşındayım 6+1haftalığım kilo alma korkusundan ölüyorum sürekli sıvı gıdalar tüketiyorum yürüyüş yapacağım yürüyüş bandında fakat doktorum biraz yasakladı çatlıyorum pazartesi başlayacağım..
Sabah aç karnına direk şekersiz bir süt ve ardından 2 dilim buğday ekmeği artı beyaz peynir yumurta açık çay
Öğle meyve saatim bir elma 1 mandalina kuruyemiş ve süt
Akşama ne varsa az az yiyorum makarna varsa 1 kaşık sırf vitamin olsun çocuğa diye gerisi sıvı yemek çorba lahana yemeği sulu köfte falan az az atıyorum ağzıma
Ve günde 3 litre su kesinlikle bitiyor
Bu şekilde sizce güzel annelerimiz kilo çok alırmıyım sadece bebeği beslemeye çalışıyorum bilgi sahibi olanlar yazabilir mi