Çok şükür bize de nasip oldu sonunda kavuşmak 38. Haftada geldi miniğim kandil günü doğdu. Su yutmuş biraz solunum desteği aldı simdi çok şükür iyiyiz yanimda uyuyor 🤗 evimize geçmeyi bekliyoruz. Sezaryen hakkında söyleyebileceğim şeyler ilk gün zor ama sonrası kolay Allah’ın izniyle sadece azimli olup yürümek çok önemli, iğneyi hissetmiyorsunuz tek zorluk benim damar yolu oldu canım acidi sonda da his var ama çok acı hissetmedim, ilk gün hasta bezi rahat oluyor sonra depend kurtarıcı gaz için hoşaf kayısı suyu aşırı etkili ağrılar yavaş yavaş katlanacak seviyede azalıyor şimdiden herkese kolay doğumlar nasip olsun. Sıra eve çıkıp bol emzirmek ve sütümüzün gelmesini beklemekte 😊