Kbryagci38 12+3 doktor henüz belli değil dedi ama tahmin eden olur mu çok heyecanlıyım https://imgyukle.com/i/IsTbMe
birmelekannesi_ Mihramymn kiz bebek oldugunu nasil anladiniz benimde bebegim 13 haftalik doktor daha kucuk belli olmaz dedi de
yasemin333 ae3535 erkeğe benzettim ama cinsel bölgesi net değil ya da haftası küçük daha.Orda dik bir çıkıntı var ama kordon da olabilir
paradise1509 paradise1509 Mihramymn Esraaaaaaa Teşekkür ederim kızlar ama doktor geçen hafta kesin kız olduğunu söyledi 🌸
paradise1509 Mihramymn teşekkür ederim 🌸nasıl anladınız? Doktor 17.haftada kıza benziyor dedi emin değildi, ve hala tam belli değil cinsiyeti? Tahminlerinizi tutar mi?))
kad32 Mihramymn https://share.icloud.com/photos/0sg76hY6MeDJ8AMF03BVkG9vA https://share.icloud.com/photos/0OcPZvBQ61UTSoyTKVXkGH7eQ Bana da bakar mısınz 🥰 12+4
Mihramymn paradise1509 tutar canım genelde tabiki yanıldıklarımda oluyor ama bence çok net erkek nubu dik. Kafa yapısı erkek belli olunca yaz lütfen 🌸
Nofa Mihramymn banada bakar mısın canm [url=https://hizliresim.com/2pxVxu][img]https://i.hizliresim.com/2pxVxu.jpg[/img][/url]
kad32 Mihramymn https://share.icloud.com/photos/0hTJ86W7SeJDPNzZXVCFIVW0w Bakar mısınz acaba daha küçük ama 😇