Rabia30-Adem Kızlar esencan da doğum yapan varmı aramız da. Doğum ücreti ne kadar acaba,doktorlar mesai dışın da hastaneye geliyorlardı,gelseler de eğer ekstra ücret alıyorlarmi acaba. Ben Melih bestele gidiyorum melih hoca da normal doğum yapan varmı.
B23- Rabia30-Adem ben gidiyorum Ayhan yükselene ama daha doğum yapmadım kendi isteğim ile sezeryan olacağım bekliyorum kasım 20 ile 25 arası alıcaklar
B23- Rabia30-Adem ben sezeryan istediğim için sorma gereği duymadım çünkü büyük ihtimalle mesai saati içerisine verir saati diye düşünüyorum o yüzden hiç sormadım
Ataekim Ben 5 gün önce doğum yaptım esencan da dr um melih bestel, spinal sezeryan oldum ama isteğe bağlı 39+6 da gayet memnunum. Dr um zaten cok ilgili
Ataekim 2500 normal doğum 1 gece yatırıyorlar , sezaryen 3000 2 gece normalde ama kendini toparlarsan bevekte ve sende sorun yoksa , 15.20 de doğuma girdim ertrsi gün 12 de taburcu oldum