Kızlar merhaba. 1.5 aylık kızım var. Anne sütü emmiyo. Mama kullanıyoruz ama mamalarda çok sıkıntı yaşadım. Evolvia aldım çok kustu. Bebelac gold nutri comfort aldım doktor tavsiyesi üzerine bütün gün ağladı içmedi huzursuz etti. aptamil kullandım yaradı ama büyük tuvaletini yaparken çok zorlanıyo. Şuan 2 gün oldu hala yapmadı. Tabi bunları belirli sürelerle kullandım gözetimli olarak. Son olarak sma mama kaldı. Kullanıp memnun kalanlar benim gibi problem yaşayanlar bilgilendirebilirmi ?