Kızlar 33 haftalik hamileyim grip nezle karışımı bişey oldum. İlk iki gün boğazım ağrıdı şimdi sadece burun akıntısı var ama baş ağrısı yapiyo başımın ağrısı dişime vuruyo.ne yapabilirim cumartesi doktora gidicem ama yutabilecegim hap varmı bilmiyorum parol biseye yaramiyo.ihlamur ictim. Bol meyve yiyorum daha neyapmaliyim sizce fikir verirseniz sevinirim 🙏