Duse Ay bende öyle diyordum çok iyi geçiyodu 8.-9. Haftadan sonra içim dışıma çıktı şuan 12 haftalığız hala çok kötüyüm etten tiksindim yemek kokusundan tiksindim su bile midemi bulandırıyo akşama doğru yiyebiliyorum aparatif inşallah sizin böyle devam eder 🥰🥰