Sibelcet yaaaa Allahım anneli babalı büyütsün darısı bana ve tüm hamişlere☺️Bende 39+5 oldum ama bizim hanımefendinin hiç gelmeye niyeti yok .. yarın son artık doktor sabah açıklık olup olmadığına bakacak yoksa sezeryan☺️Allahım herkesi bir Ağrıda kurtarsın inşaAllah.dünyanın hurmasını da yedim ,bugüne kadar yapmadığım sporu temizliği hamileliğim de yaptım ama nafile😂😂sanırım bu yılın kızları anne karnında çok mutlu 🥰🥰