Selamün aleyküm benim ikinci hamileliğim ve ilk hamileligimde yani ilk kızımda doğumum sezeryan oldu bazı nedenlerden dolayı ve şuan kızım 1,5 yasinda ameliyat izim şişik ve büyük hlla da geçmemiş dogumuma kadar az da olsa gecirmem için bir oneriniz var mı ve sizce neden hlla ameliyat izim şiş bilen var mı
))