Perakeds1 Merhaba benim gibi yeni hamile var mı çok kusuyorum ağzım da acı tat var kasıklarım da ağrı baş ağrısı cok zorlanıyorum:( öneriniz var mi
Ftmaydn Perakeds1 merhaba ağrılarınız normal kusmanız da normal 12 haftadan sonra kusmalarınız geçicektir ama çok rahatsız ediyorsa sizi doktorunuza söyleyip ilaç almanızı tavsiye ederim
Betuul1 Perakeds1 5 haftalık hamileyim benimde başladı ve 1 yaşında oğlum var ne yapcam bilmiyorum yatma şansım yok
Abartmatozu Bana sadece prilam dr ilacı iyi geldi, bulantım 7/24 geçmiyordu. Şimdi çok şükür her gün içiyorum
Sinemm35 Perakeds1 prilam diye bi ilaç var ben çok midem bulanirsa gece yatmadan 2 tanr içiyordum doktorum 2 tane demişti tabi yine sen doktoruna sor ama ilaca rağmen geçmiyorsa da doktoruna görün hatta serum bile alman gerekebilir
Birmelekannesi17 Perakeds1 merhaba bende 6+5 gebeyim. Malesef aşırı bulantım var birde halsizim ayağa kalkamıyorum kusmalar yakındır kendimi zor tutuyorum çubuk kraker,naneli şeker kolonya kokluyorum o şekilde balkona çıkıp hava alıyorum 😟
Durudyg Perakeds1 canım doktora mutlaka görünmeni onerıyorum bende senın gıbıydım bulantım cok oluyordu öğürmekten nefes alamıyordum doktora gıttıgımde doktor benı yatırmıştı içerde kasılma oldugu ıcın serum tedavisi ve ılac takvıyesı verıyor ben hala cekıyorum allah yardımcın olsun canım