Babypnd NurayAhmet 40. Haftada döndü diyenlerde var ama yerleri daralıyor ne kadar mümkün bilmiyorum . Salı günü kontrol var sorucam doktora umarım bizim bebişlerde döner 😔
NurayAhmet Babypnd ayni durumdayım, benim de sali günü kontrolüm var doktorum çarşamba gününe de sezeryan gunu verdi ne yapsam bir hafta daha beklesem mi bilemedim 😕
yaseminyasemin Babypnd 33 te dönmüştü 34 te tekrar yukarı döndü 36+5 halen yukarıda duruyor bakalım nolcak
N3F3RT4RI Babypnd 36 da tersti,38 de gittim doğum pozisyonundaydı. Hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla gelsin.
Ada38 Babypnd geçen hafta gittim makat gelişliydi 37 haftalıkti.2 gün önce gittim çok şükür dönmüştü 38+5 şu an her an herşey olabiliyor inan😇
Ada38 NurayAhmet hiç birşey yapmadım hatta yürüyüş bile yapmıyorum, imkanım yok. Bak arkadaşa da yazdım inşikak süresi var mutlaka okuyun kalben inanın ben hep normal olsun istedim doğumum 🙂
Nktozkn 26.haftada dönmüştü ama hala doğum kanalına girmedi kuşum 37+5 olduk kanala girmesi için herşeyi yapıyorum bana mısın demiyor 🤷♀️
asiltosumm35 Babypnd canim donmesi nasil oluyor. Yani benim bebegim 27. Haftadan beri bas asagi duruyor. Donmus oluyormu ?
ecembugra53 Babypnd HFta da döndü canım bende doğsun diye bekliyorum valla hersey yapıyorum aşırı baskı var açıklık Yok sancı var 😊