Mavininannesiseyda Merhaba arkadaşlar eşimle alakalı bir sorunumuz var çok çekiniyorum ama başına gelen varsa yardımcı olabilir misiniz? İlişki yaşayamıyoruz istemesine rağmen güçsüz hissediyor ve kalkmıyor bi ara yine olmuştu birkaç aya düzelmişti kendiliğinden bunumla ilgili macunlar falan var mı bilgisi olan yardımcı okursa sevinirim. Doktora gideceğiz ama gitmeden yeme içmeyle düzelir diye bekliyoruz o da çekiniyor biraz doktora gitmekten maalesef
arelaslan Mavininannesiseyda asla doktordan çekinme cnku siz ilk değilsiniz böyle dusun size tuaf gelir doktora tuaf gelmez. Bizde gtmistik bi ilac vermisti
tubik_ Mavininannesiseyda biz ilk evlendiğimizde öyle olmuştu, eczaneden Lifta adında bir hap almıştı bir kere içti düzeldi. Eczacı önermişti
Annelikduygulari Mavininannesiseyda kesinlikle doktora gidin genelde pskolojik oluyor genç erkeklerin .kesin aklına taktıgı beya bilinç altında bi sıkıntısı vardır kendini odaklayamadığı için olmuyordur
Brcklc Valla herşey psikolojik o düşünceyle yatağa giriyorsa yaşanılmaması kaçınılmaz başta kafasını boşaltması lazım bakdin olmuyor kesinlikle Dr a başvurulmalı asilmicak sorun degil
Ipek0z Mavininannesiseyda en doğrusu doktora ve psikoloğa danışmaktır derim. Sebebi psikolojik olabilir cinsel terapi falan uygulanabilir. Gecikmeden gitmelisiniz geçmiş olsun
Elanur96 Mavininannesiseyda tabıkı önce doktora danışın ama bence keçiboynuzu özü erkeklere cok ıyı gelıyor
Hndnclk20 Mavininannesiseyda büyük ihtimalle psikolojik doktora gidin bence bu durumu da eşinize çok dillendirmeyin kendini yetersiz hisseder strese sokar durum iyice kötüye gider
Tugcngz Mavininannesiseyda bence psikolojiktir kafasında o vardır ben gebelik icin cslışmalar yaptıgımda eşim kafasına biley takınca sizin gibi oluyordu dokyora gözükün biz gitmedik cünkü bi kac kere oldu sadece
kosalak Mavininannesiseyda doktora gitsin canım benim eşim de oldu aynı şekilde iğne verdi doktor hemen etkisini gördü . Yumurtalıkları intihaplanmıştı eşimin bence kesin gidin
Ermell Yorgunluktan olabilir , tiksindigi bir durum olabilir , psikolojik olabilir bunun birçok nedeni olabilir ama sürekli aynı ise doktora gidilmeli
Mavininannesiseyda Ermell b12 si baya düşük belki ondan da olabilir gideceğiz inşallah doktor araştıeıyorym
Zeygok Arifoğlunun epimedıum adında macunu var onu deneyin bir arkadaşımın eşi kullanmış memnun kalmış baya doktora gitmeden deneyin derim
Tugceasl Mavininannesiseyda pskolojik oluyor eşimde böyle bir sorun yaşamıştı 🌸sağlıklı beslenmesine dikkat edin 🌸bol kuruyemiş 🌸aktardan macun yaptırabilirsiniz
1PrensAnnesi Mavininannesiseyda elbette alternatif yöntemler etkili ama doktor kesin çözüm doktora ikna edin doğal yollarlada destekler
NilGrl Mavininannesiseyda stres olabilir mi. Çok büyük etken diye biliyorum. Odaklanamadığı için olabilir.