ballilokum Kızlar bugün doğum yaptım. Bebeğimde hipoglisemi ( düşük şeker) çıktı. Yoğun bakıma aldılar. Başına gelen var mı😔 ne zaman kavuşurum bebeğime, sonucunda bir sorun yaşanır mı acaba çok korkuyorum
yigitalpinannesi40 ballilokum Geçmiş olsun canım rabbim acil şifalar versin ben bebekte olduğunu daha önce hiç duymadım ama ben kendim hipoglisemiyim. Yemek yiyince tokluk şekerimin yükselmesi gerekirken bende düşüyor vücudun insülin direnci ile ilgiliymiş
2prensesannesi__ ballilokum benim bebeğimle bi hafta önce kan şekeri düşüklüğü ile dogdu. Bebeginiz ne kadar kuvezde kaldı? Bn kizimi hic görmedim ve ne zMn iyileşecek cok merak ediyorum
Attoya ballilokum merhaba biz de aynı durumu yaşıyoruz dün doğum yaptım. Şu an küvözde gözetim altında bebeğim. Sizin bebeğiniz nasıl süreç nasıl işledi?
ballilokum yigitalpinannesi40 doğduktan sonra biraz beslendi ama şekeri artmadı. Yoğun bakımda ve çok korkuyorum 😔 seninki sonradan mı oluştu peki doğuştan mıymış
yigitalpinannesi40 ballilokum İçini ferah tut canım allahın izni ile çıkar yavrun bir an evvel. Doktor o konuda bir bilgi vermedi bana o yüzden bilmiyorum
Smyygl Ben daha önce duymuştum bir bebekte. Birkaç güne kendine gelmişti yanlış hatırlamıyorsam 2 gün. Allah’ın izniyle sizinki de birkaç güne toparlar kalıcı bir şey değildir.