Ebrar3435 5+5 günlükken gittim kesem göründü ama içini şuan göremiyorum dedi doktor çok küçükmüş yarın tekrar gidicem bugün 6+0 olduk umarım görürüm ve kalp atışını duyarım dua edin bana 🙏🙏
misraerol Ebrar3435 ay inshallah duyulur bende pazartesi gidicem benim 6 hafta olacak banada haber edermisin kalp atışını duyup duymadgnzı
Birgul Ebrar3435 kalp atışı için biraz erken olabilir duymazsn korkma canım ben 7+5te duydum bebek daha 1.11 cmdi
Krizantem_ Ebrar3435 Ben 5+6 da gittim sadece kese ve yolk kesesi gözüktü, 2 gün arayla gitme bence ,7. Haftanda git doktor 2 gün sonra mı gel dedi ? 7+1 de bebeği ve kalp atışını duydum
iremibrahim Ayni sekil bende 5+2 de gitim sadeve kese gorundu 1 hafta 10 gun sonra gel demisti yarin gene gidicem
iremibrahim Ebrar3435 insallah gorunur benimde yarin bakalim nolcak iyice stres yaptim cok korkuom :(
Yasemnkrbulut2311_ 5+2yken gittim kese gözüktü 6.haftadaym tekrar gittim hafif kalp sesinin gözüktüğünü söyledi çok şükür ama duymadm
Ebrar3435 misraerol inşallah duyarım yarın gitmicem erkenmis perşembe gidicem inşallah duyarım inşallah sizide duyarsinz yaa😘😘🙏🙏
Yasemnkrbulut2311_ misraerol 1 hafta sonra tekrar gidecem tabiki haber ederim inşallah sizde duyarsınız
Minikkus00 Bende bugün dr gittim 5+4 haftalık dedi USG ye göre. Kese gözüktü karından baktı . Ama içinde bebek yoktu . Haftaya gel dedi. Yarın gidince buraya yazar mısınız bebek gözükür inşallah 🙏
Ebrar3435 Minikkus00 iptal oldu yarın perşembe gidicem umarım görürüm umarım siizde gorrusunuz inşallah 😘🙏
iremibrahim Minikkus00 yarina bende gidicem yazarim 6+3 gecen hafta 5+2 de gittim kese gorundu sadece bakalim yarin nolcak çok korkuyorum :(
Ebrar3435 iremibrahim gelcek perşembeye aldım randevu yarın iptal oldu gideyim mutlaka haber vericem duam bütün annelere olucak inşallah herkesin hamileliği güzel geçer 🙏🙏😇sağ salim kulaklarımıza alırız bebislerimizi inşallah
selinberk iremibrahim ben de bugün 5+2 .Henüz kese gÖrmeye de gitmedim.İlk kontrolümü haftaya 6+3 e aldım.İnşallah gittiğimde hem kese hem de kalp atışını duymak nasip olur.Sizin de güzel haberlerinizi bekliyorum🙏🏻