2prensannesl Burculicee olsun bilmiyor olabilir bilgi sahibi olmak için yazmıştır zaten burayada inşallah birșeyi yoktur Rabbım kimseyi evladıyla sınamasın 🤲
Azraaaa Arkadaşlar bilmediğim için sordum evet tepki verilmiş ama bide buradaki devlet hastahanesi pandemi hastahanesi ve vaka çok korktum gitmeye doktor normal kan gelmesi dedi bişey çıkmadı yarın sabah doktora gideceğim artık
Gayeninannesiyesim Azraaaa Nasıl normal dedi eve mi gönderdi beta sonucuna bakıldı mi değerde düşme var mı yok mu buna bakılması lazımdı progesteron falan vermedi mi
Azraaaa Gayeninannesiyesim kan testi yapıldı bişey yok yarın kadı doğuma gidin diyip gönderdi bugün kadın doğuma gideceğim 11 de randevum