Resmiye53 bende normalde 37+2 yim ama ıltrasonda önden gidiyor 40 hafta görünşyor dedi doktorum dün gittim. Normal doğm zor dedi ne açılma var ne birşeu bende haftaya gitcem ölçüm fakan yapılacakmış ama muhtemelen sezeryan olacam doktor değiştirmene gerek yok yani normal gelmiyorsa bebek 40 hafta 10 ay demek kaç ay daja kalacak bebek içinde normali bekleyecek olursak hu bize de çocuğa da zararmış zaten