Brcklc @cloverart kesinlikle öyle ben insani insan olduğu için değer verenleri seviyorum bide üzerine para veriyorsak mutlaka farkı olmalı çok üzücü bı durum ama gerçek bu.ilgi alaka beklemesek zaten devlete giderdik mutlaka ilgili olmalılar.
Elifmustafa41 Cihan hastanesine Ayfer hanıma gidiyorum şuanlık memnunum doktor hanıma giden başka kişiler var mı memnun kalan ya da da kalmayan