Betuul1 hamilelik olmadığı zmanlarda sigorta karşılamıyordu. Biz devlette tahlil verip sonucu doktora gösteriyorduk. Muayene ücreti 100 falandı o zman. Ama hamilelik olduğu icin ücret ödemiyoruz tahlillere. Konak hastanesinde yaptırıyoruz tüm tahlilleri artik