Berna6141 Fatmafatma bölgesel epidural sezaryan oldum. Memnunda kaldım. Ama benim doktorumda çok iyiydi bi şansımda oydu. Herşeyimle çok güzel ilgilendi.
CansevKaarKaval Ameliyatdan sonra Hiç sorun yaşayan oldu mu bagırsak ya da mide sorunu yaşayan amelıyat olalı 2 hafta oldu Halen kendmı toplayamdm korkyrm byle bsy yaşayan oldu mu hiç
Berna6141 CansevKaarKaval canım korse takmayı dene. Birde benim iki ay olcak hala daha gitmedi karnım. Yavaş yavaş gidiyo bi anda gitmiyo maalesef
CansevKaarKaval Berna6141 bagrsaklarım cok çalışıyo sonra ateş basıyo bi An da uykum gelıyo tuaf yanı
Berna6141 CansevKaarKaval doktoruna sorduğunda ne diyo peki. Metabolizmanın hızlı olmasıdır belki bu.
Berna6141 CansevKaarKaval yani bende sıkıntı şişkinlikten yana oldu. Onun haricinde bi problem yaşamadım. Ama genel cerrahtan önce kadın doğumcunla görüşmeyi dene
Berna6141 Mucizemses 1 hafta sonra taktım. Doktor kontrolüme gittiğimde doktorum istersen takabilirsin dedi bemde biraz araştırma yapmıştım aldım aynı gün taktım