Zerrinakarsu Arkadaşlar 14 haftalık hamileyim. Bulantım azalacak derken giderek artıyor sanki. Motive olmaya ihtiyacım var. Ne yesem kusuyorum, ilaçlarıda çıkardığım için extra üzülüyorum. Bu durum geçecek mi, ben hamileliğin tadını ne zaman çıkaracağım 😕🙄
Zerrinakarsu Bireylulmasali i.mom diye bir vitamin kullanıyorum kokusu burnumun ucundan sanki gitmiyor 😐
Hfidan Zerrinakarsu onu bende kullanıyorum akşama kadar kokusu ağzımda çok kötü oluyorum bulantı hapı yutmasam kusarım galiba bende 12 haftamdayım
34_21_23 İyi yönden düşün. Bulantılar arttıkça hamileliliğinde ilerlediğini anlıyorsun. Düşük yapan bebeğinin kalbi duran insanlar hafif bi belirti eksikliğinde aklı çıkıyor bebeğe birşey mi oldu diye. İyi yönden düşünün kendinizi öyle motive etmeye çalışın güzel şeyler bunlar
Zerrinakarsu 34_21_23 hep bu şekilde düşünüyorum ama bu süreçte 5 kilo verdim. Umarım en kısa sürede geçer
Cerenkose Canım şuan 20. Haftadayım hala kusuyorum 5 kilo verdim şuan 3ünü geri aldık çok şükür bebeğim de bende bisi yok dayan korkma bebeğede sanada bi zararı yok 😍
Zerrinakarsu Cerenkose ahh teşekkür ederim.. kusarken o karın kasılması acaba zarar verir mi düşüncesiyle o anı yaşamak daha kötü yapıyor. Bulantıların azaldı mı?
Cerenkose Benım hep kasıklarım ağrıdı hatta şiddetli ağrıyodu doktora kaç kez sordum karnın büyüdüğü için gerilmekten oluyo dedi kan görmediğin sürece hic sıkıntı yok canım benım bulantılarım azaldı çok şükür inşallah benım kadar sürmez ama geçiyo yani ilaçta kullandım bi şekilde azaldı