Cnnumt benim bi dogumum 3 duşugum oldu şuan gebeyim korkmayın benim hamileligim başındadr lekeleniyorum daha onceki duşuklerimde tam kanama gördum şuan 14 haftalık hamileyim ilaç ve igne kullaniyorum bunları kullanmama ragmen lekelniyorum korkmayin inşallah bişey olmaz bol bol dinlenin sırt ustu uzanin ayaginiz altına 1 2 yastık bırakın inşallah bişey olmicak rabbim gonlünuzdekini nasip eder🙏