Kızlar ben 4 haftalık gebeyim daha yeni öğrendim ama bir kez kimyasal gebelik geçirdiğim için korkuyorum. Birbimize destek yaşadığımız durumları paylaşmak isterim. Benim karın ağrılarım oluyor adet olacak gibi sizlerde de oluyor mu?Normal bi durum mu?