Saniss Ebru2403 açıkcası midem bulanıyor içerken ondan dolayı dilim damağım kurumadan içemiyorum ☹️ Normalde çok su tüketen biriydim ..
imren91 Ebru2403 İlk 3 ay mide bulantısından dolayı ben de içemedim. 30 haftalığız 3 litre içiyorum , sonrasında düzene giriyor😊
Xxz Ebru2403 benn 36. Haftadayim ve gerçekten su içmeyi sevmiyorum. Susuzluk çıktı bu hafta tahlillerimde. Ama hala içemiyorum. Yazın hergun karpuz yiyodum o meğer benim susuzluguma iyi geliyormuş. Şimdi doğru düzgün meyve yok hepsi kuru kuru yiyesim de gelmiyo 😭🙈 hayırlısıyla sorun çıkmadan dogursam ya
Ebru2403 Saniss ben normalde hiç içmeyen biriydim ama hamilelikte zorlaya zorlaya 1 litre içiyorum içim rahat etmiyor 1 litreylede🤭
imren91 Ebru2403 İçmeniz gerekiyor ama. Bi doktoru dinledim diyor ki içtiğiniz her bir bardak su bebeğinize gidiyor temizleniyor, bunu düşünerek içiyorsunuz ☺️
EEzgiasell Ayy ben de az içiyorum bazen günde hiç içmediğim oluyor ama sürekli iltihap oluşuyor aksatmayın suyu
DefneUraz Ebru2403 ilk 3 ay mide bulantımdan bende içemiyordum canım kaç haftalıksın bilmiyorum ama ilerleyen haftalarda düzene girer vücut zaten kendini istiyor sen içmesende dilin damağın kuruyor😄
hulya_sncr47 Ebru2403 bn iç içemiyorum içince sanki midemde bozuluyor bütün gün ekşi ekşi çıkarıyorum 🤢🤢🤢
Hmsrf Miden bulanmıyosa içmelisin 1.5 litrelik su şişelerden al daha kolay oluyor günde 2 defa doldursan 3 litre içmiş oluyosun. Tabi miden bulanmıyorsa. Ben 7.haftadayım bir sıkıntım yok 3 bazen 4 litre içtiğim oluyor