Benim bünye zayıf olduğundan hastalık atlattim boğazlarım enfeksiyon kalmıştı ateşim hiç düşmüyordu boyun ağrısı baş ağrısı çoktu hele sırtım kasiklarim baya ağrıyordu hiçbişey yiyemiyordum yerimden bile kalkamazdım adet sancılarım çoğalıyordu sürekli idrara giderdim adet oldum sanıp. Herneyse adetimden 9gun geçti test yaptım pozitif çıktı 12gun oldu kan testi yaptırdım sonuç positif çıktı meğer hamileymişim doktor dedi bunyen hamileliği kaldırmamış ondan hastalık geçirmişsin diye şuan çok şükür herşey yolunda 6+2olduk salı günü kalp atışını duymaya gidicez inşallah duyarız inşallah Sağlıklı bir bebisimiz olur dua edin lütfen 🙏🤗🥰 darısı her isteyenin başına inşallah rabbim kucaklarinizi boş bırakmasın hamile annelerede sağ salim kucaklarina almayı nasip etsin inşallah 🙏😍