Baykaraelif Benim oğlum 1 yaşında 7 haftalık hamileyim oğlum emiyor ne yapmam lazım bilmiyorum arkadaşlar bilgisi olan yazsa
Edamutlu Baykaraelif doktorum bana emzirebilirsin demisti hatta 2 sini birlikte emzirebilirsin dedi 2 ay emzirdim sonra kanamam olunca ilaçlardan dolayi bıraktırmak zorunda kaldım
Handevebade Baykaraelif benim doktorum önermedi ben 1 yaşına kadar emzirdim kızım 9 aylıkken hanile kaldım zaten fazla uyanıyor diye 1 yaşına kadar emzirip kesecektim 3 ay da hamileyken emzirdim ve yeni kestim uyku süresinde uzama da oldu içim rahat☺️🥰
ikibebeliana Baykaraelif sağlıklı yeterli beslen herhangi bi sıkıntı olmadığı sürece istediğin kadar emzirebilirsin canım bende hamile olduğumu öğrendiğimde 8 aylıktı 14 aylığa kadar emzirdim iştahı yemesi iyiydi o yüzden kestim ben de 6 aylık olmuştum
zenginncanan Ben hamile kaldığımda kızım beş aylıktı ve doğuran kadar emzirdim hatta bir yıla yakın her ikisini bir emzirdim. İki yaşına kadar emmiş oldu kızım. Doktorunuz onay verdiği sürece hiçbir şey olmuyor. Bir de kendinize iyi bakmanız gerekiyor tabii ki