Minikbiranneee eko1618 ben kullanıyorum o olmasa naparım acaba diye düşünmeden edemiyorum sadece uyuyordum ondan önce şuan iyiyim
Msydn6 eko1618 benimde hemen hemen öyle ama tam düzenli içince gerçekten işe yarıyor artık saatime dikkat ediyorum gece dozunu 2 tane içerek yatıyorum birde sabah içiyorum bütün gün anca o şekil rahat ediyorum
Annelikduygulari eko1618 6 haftalıkdım başladım 19 oldum hala içiyorum gece yatmadan 2 tane yetiyor yine arar gündüz kusmalarım oluyordu ama ay ilerledikçe azalıyor suanda cok cok aza indi malsef zor bi durum ilaçsız cok fena oluyorum
esraca20 Malesef benim. İlk gebeliğimde de 8 ay afedersiniz kusmuştum. Bitmek bilmeyen bir durum benimki. 😔13.haftamdayım hala yatakla banyo arasında git gel yapıyorum 😩😩😩 ne serum ne ilaç hiçbişeyin faydasını da göremiyorum 😔😔
Hfidan Msydn6 ben 12 haftamdayım hala bulanacak gibi oluyor kullanıyorum siz kaç haftaya kadar kullandınız zararı olur mu acaba
Msydn6 Hfidan bende şuan 14 haftamdayım halen kullanıyorum gittiği yere kadar da doktora sorup kullanmayı düşünüyorum ilk hamileliğimde de çünkü yaklaşık 5 aya kadar çektim resmen 🙄😓