Merhaba hanımlar ben 23.6 haftalığım şuan ve bu ayın 25inde şeker yüklemem olacak ben yaptırmak istiyorum orada bir sorun yok ama yalnız gideceğim için biraz endişeliyim açıkcası yaptıranlar bana biraz bilgi verebilir mi?
Ben ne olur ne olmaz diye randevu da aldım devlette yapılacak ilk ne yapılıyor süreç nasıl ilerliyor acaba çok etkiliyor mu birde