yagmurclk aysrc Ben evde kendim boyamistim canım gebeliğim 4 ayıydi galiba şuan 37 haftalığım bir sıkıntı olmadı şuan tekrar boyamak istiyorum ama üşeniyorum 😁 artık doğumdan sonra kuaförde boyaticam🎉
isimsizbebek aysrc doktorum 3. Aydan sonra boyayabilirsn demişti ben son ayımda boyattım beyazım sürekli çıktığı için. Kuaförde organik boya ile boyatmistim o zamanlar 😂 loreal inoa adi
Asli-35 Valla boyatan varsa yazsın 4 gözle bekliyorum bende 😀 doktorum saç dibine değdirmeden uçlarına yaptırabilirsin dedi ama bana dip lazım 🙈
Nuray23 Valla bilemiyorum doktorum bana hamileligimi ilk ogrendigimde yapmaman gereken seyler arasinda sacimi boyatmamami da soylemisti😬😬
sennur26 Bebişim bi 4 aylık olsun ombre yaptırıcam 😂 sonuçta dibine değmiyor bi sorun olmaz inşallah 🙏🏻
Selma_123 Banada aynı şekilde 3 aydan sonra 1 kereye mahsus boyatabilirsin dedi bende doğuma yakın boyatıcam oyüzden bekliyorum
Aysbabe aysrc ben komple değilde bi bölüme paket attırmıştım batıl inanç bence bn inanmıyorum öyle şeylere canım :)
insan_insan aysrc ilk 3 ay boyama demişti doktorum 3 aydan sonra boyuyorum çünkü aşırı beyazım var uçlar siyah dipler beyaz olmuyor 😁 evde kendim boyuyorum