Arkadaşlar şuan 26 haftalık hamileyim yaklaşık bi aydır karnım çok sertleşiyor şişiyor sanki balon gibi sismism canım biseyler yemek istiyor ama siskinlikten yiyemiyorum cnku patliycak gibi hissediyorum ve nefes darlığı çekiyorum aranızda böyle olan var mı