sumu geldı dıye geldım protein kacagı oldugu tansıyon yukseklı cıktı nts de sancı cıktı en duşuk doz sunı verckler acılmam yok sabaha kadar takıp yapılcak doğum baslatılacakmıs 🤗 dualarınızı eksık etmeyın lütfen normalde 37 haftaym ama kızım mınyon 1 hafta gerı 36+3 um