Kizlar ben hamileligimin basinda toksoplazma enfeksiyonum vardi cok uzuluyordum sakat dogma ihtimali var diye.Suan bebegim cok sukur gayet saglikli.Doktorum 2 li test icin gelmem gereken haftanin gectigini soyledi aylik kontrol oldugu icin.Bende ilk hamileligim bilmiyodum.3 lü test icin de olumlu konusmadi %100 ihtimal vermiyo dedi sivi alinan bebeklerde sakat ya da ölu doguyor dedi cok negatif konustu bende yaptirmak istemedim sizce yaptirmali miydim.?? Pisman oldum suan 20.hafaligim