Selam herkese. 25. Haftaya girdim ve belim gün içinde özellikle akşama doğru çok ağrı yapıyor. Hamilelikten önce bel fıtığım vardı ama ağrım yoktu, şimdi daha 3 aydan fazla var ve ağrılar hiç bitmeyecek mi diye korkuyorum :( Var mı başka fıtıklı hamile kalan acaba, tavsiyeniz var mıdır? 🥺