Mrvenur Herkese merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim bugün lavaboda çok zorlandm makatta aşırı kanamam oldu ve agrım var ne yapsam ıyi gelir veya düzelirm bilgisi olan var mı
Beyza_yzk Mrvenur Canım kesinlikle kantaron yağı ya da merhemi hamilelikte de hiç bir zararı yok ben öncesinde de kullanıyordum şimdi 30 haftalık hamileyim yine kullanıyorum fitillerin 15 günde iyileştiremediğini 3 günde iyileştirdi
Bireylulmasali Kantaron yağı çok iyi geliyor canım,benim hamileliğe bağlı değildi senelerce kullanmadığım merhem fitil kalmadı 🤷🏼♀️ Kantaron yağı üç günde iyileştirdi çok şükür 🌸
Bireylulmasali Mrvenur aktarda canım doğal olanı tercih edersen iyileşmesi daha çabuk olur ben doktoruma sormuştum o da çatlaklar için öneriyormuş bi zararı yok hamileler için demişti geçmiş olsun 🌸
Brcklc @Mrvenur herkesin bunyesi farklı bı başkasına iyi gelen sana kötü gelebilir ve kaldiki gebesin burda hickimse doktorundan daha iyi bilgi veremez kesinlikle doktorun önermedigi bişey kullanma derim sağlık bu geri gelmiyor
Mrvenur Brcklc doğru haklisin ama bitkisel yağın zararı olmaz heralde randevuma da daha vakit var şuan lavaboya gitmeye korkuyorm çok agrım var o yüzden bende bitkisel çözüm bulmaya çalışıyorum
Sahika8989 Ilik suyla yika kurula oyle ovalama yani bastir suyunu ceksin bol bol kantsron sur ben 24 haftalik hamileyim kabizda deglm neden oldu blmym halandaha cekiyorum ve insallah kurtuluruz kanamam olmadi insallahda olmaz.
Mrvenur Sahika8989 kantaron nerden alabilirim şuan çok agrım var baya da kanamam oldu zor durdum lavaboya gitmeye korkuyorm inanki inşallah kurtuluruz bu dertten çok zor
Sahika8989 Mrvenur benim elimde var ozelden bilgi verirseniz kucuk kavanozda gonderebilirim. Ev yapimi kayivalidem yapiyor. Ama icine kadar surun
Brcklc @Mrvenur valla hiç belli olmaz belkide başka şey var onu tetikler bence doktoruna danis o şekilde kullan randevuna varsa telefon ile irtibata geç için rahatlasın ben senin sağlığın için diyorum yoksa elbette sen bilirsin
Mrvenur Brcklc devlet hastanesi olduğu için özel irtibata geçemiyorum doktorla malesef bulunduğum yerde özel hastane de yok 😞teşekkür ederim yorumun için
Mrvenur Sahika8989 teşekkür ederim bana acil lazm yani yarın hemen gidp almam lazm cunku hâlâ kanamam devam ediyor bide özelden nasıl yazıldığını bulamadm😊
Mrvenur Beyza_yzk yarın kesin alacamda içe kadar sürmen gerekiyor diyolar ben şimdi çökünce bile agrım oluyor ve peceteye kanama devam ediyor yani bu acıyla nasıl iç kısma sürecem onu bilmiyorm başta üstten sürsem de etki edermi acaba
Beyza_yzk Mrvenur Canım ben yağ değil merhem aldım aktardan zaten hemoroid için diyince veriyor beyaz eldivenle sür canım rahat oluyor bir dene baktın içine ilk başta süremiyorsun dışına sür o zaten ferah bir etki veriyor orayı rahatlatıyor sonra içine sürersin
Beyza_yzk Mrvenur Rica ederim inşallah şifasını bulursun canım senelerdir çeken biri olarak seni çok iyi anlıyorum