Beşikler çok hoş ve şık gözükse de ben beşiğe biraz karşıyım o yüzden anne yani almayı ya da yaptırmayı düşünüyorum bı 6 ay kadar kullansak yeter büyüyen beşikler de bana çok gereksiz geliyor beşik evet büyüyor ama genişliği aynı ve bebekler çok dönüyorlar o yüzden büyüyen beşik yerine de anam babam usulü yer yatagi yani yeni adıyla montesori yatağı almayı ya da yaptırmayı düşünüyoruz çünkü bı çok anneden duyduğum şey şu ki bebeği emziriyorum yatağına koyduğum zaman uyanıyor uyanır tabi ama yer yatağı olursa girerim yanına uyuturum onu yerinden oynatmadan ben çıkarım diye düşünüyorum 😊 montesori Ler şuan pahalı gözüküyor ama ikea nin kura yatağı da aklımızdaki bir diğer seçenek