CaglaF- Kızlar benim adım çağla eşimin adıda kaan şimdi bir oğlumuz olucak ve adını çağkan koymayı düşünüyoruz sizce nasıl güzel mi isim çok kararsız kaldık.
bebegim_28 CaglaF- sorduğunuz için söylüyorum ben pek beğenmedim (ama önemli olan sizin içinize sinmesi tabi)
26_26_26ggg CaglaF- bence siz beğendiyseniz eşinizle kimseye sormayın güzelmi diye çünkü herkesin isim beğenme anlayışı Farklı 😊 ama bence güzel en azından hep koyulan isimler gibi değil Farklı geliyor kulağa