Alpisss Arkadaşlar 19 haftamdayım türkan örnek gülpınara gidiyordum memnundum aslında bayadır muayeneye gidemedim livde doktor önerirseniz sevinirim gidebileceğim
Mutlumklnc Alpisss nezaket kadıoğluna gitmede kime gidiyorsan git kadın resmen benim kabusum olmuştu o yüzden bidaha live gitmiyorum. Ama Buğra hoca iyi bi kere muayene oldum insana her bilgiyi veriyor onu tavsiye edebilirim
Sevim_koza06 İkiz doktorlar var bugra ve bora dıye ben bugraya gtmıstım cok ılgılendı herseyı konustu soyledı ben memnun klmıstım tavsıye ederım kesınlıkle
Evci Nezaket hanıma gidiyorum çok memnunum her şeyi tek tek açıklıyor, ilgileniyor, güleryüzlü ve bilgili.