Busraa72 Emzirme sütyeni aldım arkadaşlar NBB nin siyah renk istedim beyaz çok sevmiyorum iç çamaşır da kullanımından memnun olan var mı degistiremem de inşallah pişman olmam
Esra6127 Busraa72 bende aldım nbb trendyoldan emzirme sütyeni ten rengi aldım giymeden tıkamak için çamaşır makinesine attım sütyen yıkama aparatında ama makineden çıktığında tüylenmişti sanki 2 yıldık kullanılmış gibi oldu keşke almasaydım 55 TL aldım
Beyza_yzk Busraa72 Canım ben bir tane pentiden aldım 59 TL ye bir tane de e bebekten aldım aslında çok aşırı para vermeye gerek yokmuş onu anladım Penti ve e bebek arasında çok bir fark göremedim ama belki yıkandıkça belli olur
Prensesimm77 Busraa72 ben e bebekten aldim 18 liraydi penyesi falan çok güzel yumuşaçık ve kaliteli tavsiye ederim
ipekipek Bende bugun aldım nbbden ama bilmiyorum hiç yıkayamadim bile daha 😟 ama denediğimde sırtımı sıktı birazcık. İçindeki extra verilen ek parçayı da dikeceğim ben arkasına öyle kullanırım herhalde :)
Busraa72 İnşallah pişman olmayız aldiklarimiza baktım rahat edemiyorum o kısmını keserim normal iç çamaşırı olarak kullanırım bende 45 TL ye aldım