nefes5353 aynen öyle ne yapsakta 50 100 lira daha fazla alsak gibi davranıyorlar zaten muayene ücretinin bi anda 85ten 120ye çıkmasına çok sinirlenmiştim ama yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik şu saatten sonra hastane değiştirmekte içime sinmedi mecbur verilecek, sezaryen ve normal doğum ücretine dahil olmayan tahliller işlemler falanda varmış sanırım yani doğum parasını verip çıkamazsak şaşırmayalım mutlaka ek ücret çıkartacaklar bence çıkışta