Doktoruna büyük olduğu için yutamadigini söyle başka bi hap versin canım. Kullanma zorunluluğuna gelince ben hamileyken 3 doktora gittim 3 üde bana kullan diye bişey demedi bana bıraktılar bende kendimi halsiz hissettiğim için 1.5 ay kullandım kendim başladım kendim bıraktım ama tahlillerim normal çıkıyordu kan ilacını bile 1 ay kullandım hatta aklıma geldikçe ama doktor mutlaka kullanman lazım diyorsa kullanman lazım doktorla konuşman gerekir