Merhaba sevgili anneler, 11 + 4 haftalık hamileyim aranıza katıldığım icin cok memnunum burdaki forumdan cok güzel bilgiler edindim. Sormak istediğim şey sizinde bel ağrınız oluyor mu? Benim adım atarken falan sanki biri belimi tutup ayırıyor gibi hissediyorum, eğilip kalkarken falan cok ağrım oluyor 😒 hamilelik öncesinde belimde bir sıkıntı yoktu fakat 2 haftadır cok yoğun.. Sizde durumlar nasıl ❤️