Arkadaşlar kaç gündür postlarimi gormussunuzdur rahim ağzı 1.8 ölçüldü doğum her an başlayabilir dedi. Bugün su gibi akıntım var ve su gibi akıntıdan sonra sarı yapışkan bir akıntı geliuor fazlaca doğum belirtisi midir. Doktoruma ulaşamıyorum 29 Ekim dolayısıyla ilçe de yaşıyorum acile gittim sabah sancı çıkmadı