Betulsultan1 nasıl ya 2 hafta karantina süreniz var. 2 hafta sonra doğum yaparsaniz gayette yapabilirsiniz bence hastaneyi arayın sorun. Ha bu 2 hafta içinde sanciniz gelir orası ayrı. Benimde kayinpederim korona oldu, temaslı olduğumuz için benide 2 hafta karantinaya aldılar bugün 3. Günüm. Doktoruma sordum bu 2 hafta içinde doğum olursa pandemi hastsnesine mi gideceğim diye, hayır gitmene gerek yok özel önlemlerle doğuma alırız denildi. Ha 2 hafta boyunca kontrollere gitmeyeceğim o kadar. Bende hastaneyi arayıp ogrenin daha dogumunuza var sonuçta.